Dodacie podmienky

  • Dodacie lehoty sú pre jednotlivé druhy produktov rôzne. Termín dodávky alebo odberu tovaru bude vždy oznámený spotrebiteľovi pri overovaní objednávky,
  • vo všeobecnosti je termín dodávky alebo odberu tovaru od 1 do 7 pracovných dní od dátumu overenia objednávky / v závislosti od zvoleného druhu dopravy,
  • vo výnimočných prípadoch, keď niektoré druhy tovarov nie sú skladom, a nie sú k dispozícii ani u výrobcov a dovozcov môže byť dodacia lehota dlhšia.

 

Predpokladané dodacie lehoty od vyexpedovania tovaru

  • II. trieda / Slovenská pošta: 2-5 pracovné dni
  • I. trieda / Slovenská pošta: 1-3 pracovné dni

 

Cena, platobné podmienky a prepravné

  • Cena produktu je stanovená cenníkom predávajúceho. Ceny uvedené v cenníku môžu podliehať zmenám i bez predchádzajúceho ohlásenia. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien v nadväznosti na zmeny cien výrobcov, dovozcov a pod.. Platná cena produktu bude vždy oznámená pri overovaní objednávky.
  • Spotrebiteľ uhrádza platbu v hotovosti, dobierkou, prevodom/vkladom na účet predávajúceho.
  • Pri odovzdávaní produktu platí spotrebiteľ cenu za produkt + dopravné a prípadne cenu dobierky.
  • Spôsob dopravy si volí spotrebiteľ sám cez formulár objednávky v e-shope alebo pri inom spôsobe komunikácie. Spotrebiteľ si môže zvoliť nasledujúce spôsoby dopravy:
    • vlastnou dopravou
    • Slovenskou poštou, II. trieda – cena je stanovená podľa cenníka spoločnosti Slovenská pošta, ktorej služby využívame a nezávisí od vzdialenosti ale od hmotnosti produktu. Cena dopravy je automaticky vypočítaná pri vložení produktov do košíka
    • Slovenskou poštou, I. trieda – cena je stanovená podľa cenníka spoločnosti Slovenská pošta, ktorej služby využívame a nezávisí od vzdialenosti ale od hmotnosti produktu. Cena dopravy je automaticky vypočítaná pri vložení produktov do košíka
  • Výška nákladov na dopravu bude vždy oznámená spotrebiteľovi pri overovaní objednávky, prípadne predávajúci odporučí spotrebiteľovi lacnejší variant dopravy. Ak nevyhovuje ani jeden spôsob dopravy, je možné dohodnúť sa na inej, alternatívnej preprave tovaru.
  • Predávajúci nezodpovedá za:

    – oneskorené dodanie tovaru zavinené prepravnou spoločnosťou,

    – oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa kupujúcim pri objednávaní tovaru,

    – za poškodenie zásielky zavinené prepravnou spoločnosťou,

    – prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo v dôsledku nepredvídateľných prekážok, ktoré predávajúci nemohol ovplyvniť.

    Škody vzniknuté pri preprave reklamujeme u prepravcu.